Monday 30 March 2015

Cuti Hujung Minggu

Assalamualaikum, Salam Hormat.


Sudah lama aku merancang ingin shopping ala-ala single, sememangnya kalo diheret Arjuna ni mmg susah benor handak memilih, dan lantaran itu aku mengajak teman aku tika sekolah menangah. Tak kala teman- teman aku yang lain sibuk dengan urusan masing-masing lantas terfikir  Zira Daud mommy beranak dua,-sepasang ni,  menjawab 'ok on'. panjang saja dalam kepala otak aku nak bercanda-canda hahaha.


Sabtu

Setelah kemas rumah, aku bersiap-siap. DiSoal jawab EnDaddy padahal seminggu awl aku telah pon bagitahu yang aku ingin berjupa kawan lama sambil window shopping. Dan tu jugak Endaddy ckp hendak tgk wayang dengan Arjuna, makk haiihh cun la tidak aku panjang kaki naik train nnti.

Janji temu pukul 10.00pagi berganjak ke 12.30tengah hari, Endaddy mengofferkan Arjuna memilih toys di Jalan Pasar, Masing-masing memeluk toys pilihan sendiri.




Pilih Pilih mana yang berkenan

Selepas dapat toys dengan pilihan masing-masing, EnDaddy menghantarkan aku ke depan Sogo. Tunggu punya empunya diri tidak sampai-sampai lgi, panjang kaki aku melangkah masuk dalam Sogo, mengilauu mata aku sana sini situ SALES!!!  SALES!! SALES!!...........

yeeehhhh ini masanya yang ditunggu tunggu hahahaa. Sambar kasut Sembonia 2pasang Rm99.00 hahahaha.

Satu untuk saya, satu lagi warna hitam untuk my beloved mommy.

Dah siap shopping, munculnya wanita yang ditunggu tunggu berpoloh jgk ketiak den nunggunyaa, mujur  Sogo depan mata kalo idak ni mau ku cepuk jugak- i know you read this, Zira Daud hahaa.


Pelok dicium, aku diajak makan sedangakn aku baru saja telan roti canai 3keping sebelum sampai Jalan Pasar tadi. Rezeki yang ditolak tank pon tidak cukup penuh lagi balon saja.



Kenny Rogers, Aku oder set ayam black paper,spagetti, dan salad 

Si empunya diri :[Siti Azira Bt Daud]


Dah siap makan, sambil layan wasap gelak sana gelak sini lupa sudah sudah berlaki beranak hahaa, penangan bila jumpa kawan lama hahaha..


Aku teringin benor nk ke Jakel, al maklum la aku biasa shopping online jekk, klo keluar pon dgn arjuna mmg aku tidak sempat jamu mata pon. Sibuk sibuk melayan anak, Dengan peluang yang aku rasakn amat bermakna ni aku mengajak zira bawak aku ke Jakel Mall. Pilih pilih dan pilih memilih sedang elok lalu tempat kain yang eksklusif, terdengar 'saya bt promo sepasang kain Rm160.00 saya kasi Rm60.00' huh tang tang tu jugak aku sambar sampai 3pasang hahahaa, puas hati aku hahaha..



En Daddy call, nk pickup aku kt Jakel Mall.. Dan hanto Zira kt LRT Bandaraya sempat posing sat, selepas kiss kiss pipi tu.

we have two kids :)

[Tiada berubah satu pon, cuma tudung saja yang bertukar hahaa]

Ahad

Pagi-pagi lagi aku dah beroperasi menjemur, mengangkat dan sesi terakhir melipat. sempat lagi memasak untuk Abi [adik aku] sebelum keluar kenduri wiiiiwwiii.


Arjuna, selepas kenyang. Mommy test lipstik baru beli. 



Dan balik dari tempat kenduri tukar baju, solat, kami keluar antar abi ke hotel kt Ampang, Abi praktikal kt Hospital Ampang. maka dikesempatan yang ada satu jalan, EnDaddy isi basikal dalam bonet kereta dan kayuh kt tasik Titiwangsa.




Masa untuk enjoyy!!!

3jam kami lepak-lepak kayuh basikal, makan-makan, hari makin gelap tanda nak hujan.. menitik jgk la air hujan tu haha. 

Tiba masanya cari hotel untk abi

Jumpa hotel Ampang Point in sebelah saja Ampang point. 



RM 70.OO satu malam

OKlatu untuk 3hari semoga suksess yeea Abi.

OK Sampai disini saja untuk hari ini, Entry kacau bilau hari sibuk dunia dadaa. 

No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu