Friday 27 March 2015

Aqil Ryan



ASSALAMUALAIKUM..


Pgi sabtu minggu lepas, tengah goreng nuget bacth kedua, tercari-cari ;-

'Eh mana bekas nuget tadi'?-aku

[Abg Yern dah tersenyum senyum.senyum senyum senyum.]

'Abg ada nampak tak'?-aku

'ni abg letak dalam peti ais abg nk bagi sejuk abg tak nak panas'



Huuuaaaa!! mcm mana abg boleh terfikir nk letak dalam tu? sedangkan selama ini aku hnya suruh dia tiup saja, dan selepas aku menggoreng neget bacth pertama tadi aku dah pon suruh Arjuna makan, terdengar bisikan 'abg-abg panas la panas', hahaha adeh!!

Abg, awak ni boleh terfikr begitu jauh dari mommy, Mommy tidak terfikir langsung nnti bila-bila mommy tak letak dalam peti ais eh.. hahahaha



freezers



nota kaki : aku tiada arah tujuan, tiada kata-kata selain mendoakan yang terbaik untuk semua, terutama kawan-kawan..Maafkan aku, aku manusia biasa kerdil manusia tidak sempurna, yang baik datang dari Allah yang buruk datang dari kita.. 



                                                               Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu