Tuesday 31 March 2015

Ketagih

Assalamualaikum.

Asal je lunch mesti aku oder ni


Yee Mee kong fu sotong yumm yumm



Sejak dua menjak  kegilaaan makan menu ini,
tu hari laksa sampaikn bdk office aku gelarkn aku hantu laksa.
Ambil dari sarapan, mkn tengah hari, sampai ke malam aku makan laksa,
Sudahnya aku food poisoning akibat makan laksa hahaa!!

beralih pulak kue tiau lakna. rasa ok la rasa masam-masam limau nipis urrm
 kue tiau sbb keras klo mkn dekat kedai makan kt office aku ni.
Berubah style tukar yee mee pulak memang sedap sangat-sangat. masuk dalam list makanan kegemaran la ni nehehehehee.



Licin dibaham dek buaya hahahaa..

Balik dari kerja, En Daddy tya mau makan ape? nk pergi pasar ni.. laju aku menjawab tak pikir apa dah Tau foo faa [Pati Soya]



sedap betul tak cukup satu!!

Terima Kasih EnDaddy layankn perangai bini mu ini hahaha :)

No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu