Wednesday 11 March 2015

Coklat dan Snak


Asslamualaikum, Hi Selamat hari selasa.


Mood laut belum hilang lagi, baca tajuk  pon msti faham kan?hihii.

Hari ni siapkan Arjuna mcm biasa, cuma Aryan mendahului AbgYen, bgn awl siap berunifom wangi-wangi bersedia ke sekolah, Manakala AbgYern masih lagi dibuai mimpi diulit mimpi haipp!! budak ini. apa aku harus aku buat eh? disuruh tidur awl pon msh lgi bgn lambat, jika tidur lewat lagi dan lgi bangun lambat, mcm mana thn hadapan??? darjah satu nnti?? pening aku mikir? atau aku kene berhnti kerja?? atau aku yang patut cari kerja lain? eh eh kesitu pulak.


Tajuk coklat, siapa la tidak suka akan coklat? aku yang tua pon sangat gemar btl. entry hari tu ada aku cita psl coklat kan, maka coklat tersebut hampir surut. Satu keluarga suka coklat. Bapak, mak, lagi lagi anak. wahahaa. Memangnya btl arah tujuan ke Langkawi tempoh hari btl-btl bertujuan borong coklat tercapai.


Sebernya aku dah pernah rasa masa aku staff  diMincosult satu ketika dulu, Senior Drafter iaitu panggilan manja Kak Jah pernah bagi aku rasa. Dan last aku rasa kenikmatan snak ini dalam 2minggu sebelum aku ke Langkawi, Jdi aku mmg berniat ingin membeli borong snak ni. hehehee.


Puas hati aku, Arjuna dan En daddy kurang gemar mgkin snak ni keras, tpi dilidah aku ia mcm rangup-rangup manis didalam nya ada kacang panggang. Ada jenis perisa green tea, di Langkawi aku cari tak jmpa perisa green tea ni.


[Sumbar En Google] 


Ini isinya walawweehh!! [sumbar Puan Google]

mmg susah mau ketemumu



Yang ni aku borong, dengan plastik biru tu. [Sumbar Pakcik Google] 
dan isi nya pula 



[Lazat, Sumbar nenek Google]



Ni semua perisa  [sumbar Adik Google]




Kalo ada jodoh kita jumpa lagi, selagi aku tidak jejak kaki ke AirPort mmg tidak jumpa akan snak kegemaran aku ni, mmg payah nak ketemu lebih-lebih lagi yang green tea. 

Oleh kerana bekalan coklat sudah hampir surut, tinggal saki baki ja, aku angkut sikit ke office hari ni.



Dah campur-campur, Rezeki harini.



Pagi Coklat,
Petang Coklat,
Malam Coklat,
Tidur Coklat,
Kulit pon Coklat (Sun Burn). 


Nota Kaki : [Bersykur diberikan pinjaman nyawa dari Illahi, Syukur. Sekiranya bkn rezeki aku akur, Rezeki ada dan aku percaya pada Allah yang satu] 

2 comments:

  1. Asiah pun suke nougat ni. Asiah suke yg paten keras tu
    yg perisa green tea...so sedaaap...;)
    http://sitiasiah84.blogspot.com/2013/04/golden-boronia-gb-nougat.html

    ReplyDelete
  2. mmg sedp tpi mmg susah nk jumpa kan, lg-lagi y green tea tu

    ReplyDelete

Tutup Lagu