Thursday 12 February 2015

Upah

Assalamualikum.



Pagi tadi awal dari biasa, aku berjaya menguruskan masa dengan cermelang, Mudahan kekal sehingga bila-bila


Siapkan Arjuna macam biasa cuma hari ni Arjuna minta diupah setelah awal aku kejutkan. 


Duit seringgit dihulur pada aku.


'Nahh mami, kejap lagi nak beli air boboiBoy'- Ryan

'Baik kalo nak kena mandi siap dulu baru boleh beli', balas aku.


Setelah siap mandi,berunifom sekolah, beg sekolah masing-masing disarungkan. dan kunci kereta aku bagi pada Ryan, biasanya dia saja yang hidupkan enjin kereta, manakala Aryan bukakkn pagar. 


Sesampainya disimpang jalan, aku membelok ke kiri dan pedel brek aku tekan, sampai ke depan kedai runcit. Keluar dari keteta lalu aku bukakkn chiller capai dua botol air, Duit rm5 aku hulur , tergesa-gesa aku keluar dari kedai.




Abang vs Adik 


Katanya nak yang warna hijau, tak silap aku perisa epal hijau, aku beli warna oren. Merenggek jugak Ryan tadi , dipujuk, 'esk kita beli hijau pulak,Kita dah lambat ni', mujur dia hanya angguk kan kepala.. huhhh lega mak.



Cerita pagi tadi, terkejut makcik tetiba dapat wasap dari kawan sekolah rendah dan kawan sekolah menengah. (gila lama aku kenal dia ni) Gambar siapa tah dia touch-up kan ni, hampir aku tidak kenal.Banyak kali dia mintak maaf dari aku, agaknya dia takut aku marah kot hahaha.  Azilawati Ramli  banyak kenangan aku bersama dia dulu-dulu..Nanti aku kasi upah yeea, sebab ko rajin btl touch-upkn aku ni. hahahaa 



tak kenal-tak kenal-tak kenal, hahaha.


ooooooppoocooott terkejut aku, lawa mcm ni sekali, tengok yang sebelum tu tak lawo mana pon hahaaa, Tak ada cari kerja MekLa a,k,a ibu gorjes ni.


 Eh tak sabar nak 28haribulan nak jenjalan cari makangg wiiwiitttt... 




No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu