Thursday 29 January 2015

Semalam

Assalamualaikum.


Balik kerja semalam ronda-ronda pekan koboi, hajat dihati mencari barang boleh dikatakan tidak berapa penting, tapi aku harus ada jugak sebijik hahahaa. Insyaallah kalo ada kerajinan nak singgah Tesco balik kerja hari ni.


Dari jauh ku pandang sebijik moto ditunggang sorang mamat ni, dengan helmet arai fuuyooo hensem siot motonya hahahahaa. Gila sawan dah aku ni pandang-pandang motornya,Tuan punya badan pon macam perasan aku toleh toleh tak beralih pandangan hahaha... Lebih kurang motor macm ni laaa, tapi mamat tu bawak lain sikit, Tapi aku suka yang ini. 




Kawasaki KSR 110

Huh aku sudah jatuh cinta, gila smart rasa kalo dapat tunggang motor ni. (Biar pun rupa tak ade, janji style ada hahaha)

  

No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu