Friday 30 January 2015

Sabun

Assalamualaikum,


Lunch Hour Jumaat lepas, Jalan-jalan ronda bangunan keliling office ada yang aku belum sampai lagi biar pun aku dah 3tahun bekerja disini (nampak sangat malas) hahaha, bukan apa kalo tak ada kerja yang penting atau tidak mencari barang keperluan ,aku hanya duduk dikerusi hadap PC sampai balik hihiii. 


Lalu depan Guardian Store, aku masuk cari syampoo terpandang botol pink katun princess gitu, sebenarnya aku yang berkenan sebab botol ni ada lock kekunci,  bila tak pakai hanya pusing yang bawah tu terus kunci, Boleh jugak la save sampai hujung bulan konon-konon lah. 




Desney Eskulin, Hrga RM19.90

Dan aku saja nak test syampoo untuk aku pulak, Taaaadaaa (style Aryan)



Safi Shayla untuk wanita bertudung ni pon wangi nak habak maiii, harga? aku lupa, kalau nak tahu sila ke Guardian Store berhampiran anda.hahahhaa



Malam tadi menunaikan hajat anak-anak nak ke Tesco , kat sana ada mainan Soopa doopa alaaa yang jumping tu. Malam sebelumnya aku dah lalu jalan tu. Ryan suruh singgah, nak cepat aku bagi alasan duit tak ada, malam tadi aku ajak tampa beritahu nak bawak ke sana,bila sampai  Ryan tanya 'mami dah ada duit ke?, ada mami dah dapat gaji- aku.. Dah besar anak aku bila tanya macam tu, tetiba rasa diri ini semakin tua wahahaha...


No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu