Thursday 20 June 2019

Eid Mubarak 1440H.

Assalamualaikum.


First of All, Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin dari Aifiey's Famly.

Tahun ni kemeriahan berlainan misi aku jejak rumah ke rumah tampa bertapa dirumah ma aku Tanah Merah.(saban tahun menunggu tetamu dating) Alhamdulillah dipermudahkan semua saudara mara sepupu papat dapat aku menayang muka yang lawa ke pintu masuk, tidak seperti kebiasaan tahun.

Tema Biru letrik biru terang menderang pilihn laki den sebab tahun ni dia kasi can kat anak bini berbaju raya baru sedangkan dia hanya memakai baju tahun sudah eh! dia lg advance tau ambik cikjuki kat showroom adil la kan urmmmm. Syukur walau tidak seperti yang lain tapi cukup gembira merasai kemeriahan syawal kali ini.

Sudah bertema harusla bercerita pasal giliran hahaha, tahun ini #teamklantan tahun lepas #teamSelangor yang tema pinkRose tu hihihii. Mana pun sama jer weih aku sudah bisa berhijrah kahwin dengan org Selangor, Selangor jua kita bertapa. So dimana mana sama saje sudah tiada drama melayu pada pagi raya.

 Juadah dipagi raya harusla air tangan Bersama sama, mama,aku dan kakak long dimana kami memasak dengan cara yang tersendiri dan mengikiut tekak masing masing. Menu Utama nasi minyak mama masak, aku mengeluarkan tenaga memasak dgn style aku ayam masak merah kakak masak rendang ayam, Masing- masing keletihan dan selesai masak kami tidur hampir waktu subuh.

Meh, sis lanje gambar kot ada stalker yang nk tengok buat inspirasi ke kan hahahaa!

Eh! last year ni.. tengok kain samakan tiberr kau kahkah.

Selamat Hari raya, maaf zahir dan batin.

boboy kuasa 4

Aku sayang jantan kt dlm gambar tu hahaa!!


Sekali lagi, salam syawal Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan batin pada sesiapa yang mengenal diri yang kerdil ini yang tak punya apa, dengan hati setulus ikhlas Happy Eid Mubarak 1440H all. 0-0

No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu