Thursday 7 May 2015

Hari Istimewa.

Assalamualaikum...


Entry khas untuk seorang insan yang teristimewa dalam hidup saya.


Selamat UlangTahun Kelahiran buat ma saya.


Hajjah Siti Zahrah Bt Yacob
yang ke- 59 tahun
 7 MAY 2015

Adik beradik saya. Ma yang berbaju coklat hitam (duduk dihadapan) gambar single tak ada.


Semoga ma dipanjangkn umur, dimurahkn rezeki, diberikan kesihatan yang baik, diberikan kekuatan untuk menjalani kehidupan seharian. Sayang ma saya sehingga kehujung nyawa.


Terima kasih membesarkan saya, didik saya, memberikan susu ibu untuk saya. Walaupun saya punyai keluarga ma ttp berada dalam hati saya selamanya.



Ma, role models  saya banyak saya belajar dari ma untk jadi seorang yang sangat kuat sehingga kini.


Terima kasih.


Nota Kaki : lately ni aku asik beremosi jer..haiishh pergi jauh jauh, benci! nnti aku tua dri usia :p

No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu