Wednesday 29 April 2015

warkah untuk arjuna.


Assalamualaikum.


 Happy tgk Arjuna membasar bagai juara. Walaupun aku tidak gemar mana memanjakn mereka. Garang orgnya tpi bila tgk Arjuna menangis tak sampai hati.


24 Novermber 2009.

 Bukti cinta kasih dan sayang mammy pada daddy. Lahirlah abg didunia  seberat 3.445kg. Ada menemani mammy daddy dan tok ma tika itu, Sehinggakn ma tok cakap kamu anak yang bijak selepas keluarnya kamu dari perot ini azan asar berkumandang dan mata mu terkebil-kebil melihat org disekelilingmu.  Dihospital  mammy dan daddy mencari nama, AQIL- bijak, pandai, selaku harpan keluarga anak lelaki sulong. 


Muhammad Aqil Ryan [ Yang Terpuji, Bijak Pandai Terpelajar, Penjaga Pintu Syurga Bagi Orang Berpuasa] - Panjang bebenor maksud nama- 

Abg,  mammy tahu abg sangat dengki dengan adik sejak adik lahir, sentiasa ada perkara tidak berpuasan hati. Mammy harap perangai kamu hanya seketika, hanya untuk kamu jadikan kenangan manis utk dibawa ke zaman remaja kamu. Mammy tidak sedikit pon lebihkn kasih dan sayang pada adik.

Aqil..Mammy tau kamu tidak sehebat kawan-kawan kamu, tapi kamu ada keistimewaan yang berlainan. Ketahuilah anak mommy kamu jgk membuat ikatan perkahwinan mammy kuat sehingga kini. Walaupun kamu ada kala menaikan darah kami, tpi mommy daddy tau kamu hnya ingin perhatian lebih, dan kamu belajar mencari identiti kamu.

Mammy dan daddy akan berusaha agar abg bersaing dgn rakan-rakan sebaya abg. Mammy yakin abg boleh lebih dari itu. Biarpun kamu bermacam macam perangai mammy dan daddy ttp sayang kamu sampai bila-bila tiada yang kurang sedikit pun. 




Rupa awak 2jam dilahirkan



bersama ma tok.

Muhammad Aryan Daries [ Yang Terpuji, Madu, Pelajar] 

Tnggal 12 Novembar 2011 

Lahir lah kamu sihat seberat 3.2kg kecil dari abg sedikit. Kamu keluar selepas lewat berpa jam 11 November 2011, kalau tidak ic, surat beranak kamu beranggka 11/11/11. mammy tidak kisah jnji kamu sihat kuat mcm abg.

Semasa kamu dalam rahim mammy, dan itu jgk mammy asyik mengidam air berkabonat sehingga mau pening. Kamu masih kuat dalam rahim mammy.,Sehingga 14minggu kamu berada didalam rahim baru mammy tahu adanya kamu.

Kamu pandai ambil perhatian mommy, pandai bt buat muka comel, sehingga hari-hari mammy gomol gomol sampai kamu cakap 'dah mommy dah' hehee..

Aryan, biarpun kamu suka gelarkan diri kamu 'baby' walaupun kamu berusia 4tahun kamu ttp jgk disuruh panggil 'baby' ok tak pe mammy tidak kisah hal itu, janji kamu kurangkan  peEl mu sedikit.



Umur kamu 1hari, masih lagi d wad tika ini



sayang kamu, wahai anak-anak.



yang benar,
                                               -mammy-                                                  

2 comments:

Tutup Lagu