Wednesday 29 April 2015

Kalau itulah rezeki.


Assalamualaikum

Macam mana hendak cerita ni, tpi aku gagahkn jua untuk cerita.
Biarpun hati aku rasa mcm tidak berpuasan hati atas satu keputusan tu. Aku relakan diri untuk jadi hipokrit sbb aku hendakkn sesuatu. Tak mengapa kali ini bkn rezeki aku, tahun yang sudah pon bkn jgk rezeki aku. Yang ada ini pun aku rasakan satu rezeki Alhmdulillah.


 Ini rezeki aku dan anak-anak. Minggu lepas, sabtu aku ke Perak bersama team bola kelab Kilat EnDaddy. Makan ditanggung, penginapan pon ditanggung, Walau pon tidak memuaskan hati dari segi hotel tapi tidak mengapalah sebb ianya percuma kn, klo kena bayar mau aku suruh EnDaddy sewakan hotel atau chelet lain.




Budak takut laut pada mulanya.

Ahad sblm balik nak singah pameran Tentara Udara kt  Lumut,  nengok ramai benor org berpusu-pusu rasa mcm kesian Arjuna dah berjemur pantai dandan tu jgk nk berjemur tgk pameran kapal ,tak sanggup nengok nye dah sunburn sedia ada mau tambahkn lagi yang sedia ada. Endaddy patah balik ke Rawang,


Rezeki jgk waktu itu aku dihadiahkan oleh ENdaddy sempena bufday untuk tahun ini..

Ttttaaaraaa, Levi's Semi Curve, skinny.

Terima kasih EnDaddy love you forever.


Rezeki Arjuna, EnDaddy layankan untuk galakkan membaca. EnDaddy bawakan pergi Pesta Buku di PWTC.

                                                                                                                                                                                                                                                                                       
Buku Arjuna.

Dan rezeki aku dan keluarga kecil aku ni ttp ada walaupun aku rasakan satu rezeki aku telah hilang.

House of Nasi Kerabu, Prima Gombak.

Alhamdulillah, Rezeki Allah itu luas.


                Jumaat, sabtu, ahad, isnin cuti. Mau ke Melaka pula..hipp hipp hipp horeeyy..

                                         

No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu