Saturday 4 April 2015

Fridge Magnet Board



Assalamualaikum.


Sejak Arjuna suka nau tanggalkan  fridge magnet dari peti sejuk , sehinggakn ada yang patah dua ada yang hilang tidak ketemu ada yang terjatuh mana-mana.
 Mulalah  aku mencari dealer yang menjual board ni. Memang tidak ramai yang jual sehingga aku terjumpa satu blog.

Bermacam-macam halangan sebelum hendak sampai ke tangan aku, tpi aku tidak keraguan sebab Rm60.00 je, tidak kemana jika tidak sampai ketangan aku pon [besangka baik] ngegegege..



Dah selamat tiba walaupun byak dugaan dan cabarannya.



Malam berikutnya aku kerah En Dady pakukan board ni haha.

Arjuna teruja tolong lekat-lekat kt papan bermagnet ni.



Tarraaaaa...tiada lagi bertaburan dicelah celah meja makan :P



Balik kerja semalam, terserempak pakwe pakai baju merah disuruh berhntikan kereta secara tiba-tiba.
Ingtkn apa dihulur kotak segi empat, romantik pulak kasi kek tepi jalan dah mcm dalam drama acececece. Pakwe tu means my belove husband lee wiwiwiwiwii.



Thanks for the cake, and thank you brightens my day,Love you my heard untill end.

aidil Norhadi.

Jumpa lagi tataaa.. Entry hati berbunga-bunga bila disayangii sehingga kini Sykukur, Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu