Friday 3 April 2015

30 tahun kali ini.



Assalamualaikum..

Hello ada baik ke tarak baik?
Aku? Baik-baik saja.


Terima kasih Allah
kerna masih lagi beri nafas untuk saya merasai ulang tahun kelahiran pada hari ni, Terima kasih berikan saya kebahagiaan, kesenangan, dan kenikmatan sehingga kini. Syukur Alhamdulillah.


2 April 1985

Lahirlah permata perempuan disangka lelaki ank kepada Siti Zahrah dan Abdul Kadir. 
Terima kasih Ma membesarkan saya, sehingga kini saya ingat  Ma dimana- mana saja berada  kerna jasa- jasa Ma. Penat lelah membesarkan saya, sehingga kini jgk saya masih lagi bergantung pada Ma walaupun punyai Suami. [nangis]
Ma sumbar kekuatan saya, saya terapkan nilai murni Ma tu dalam kehidupan saya, Insyaallah.  Ma sumbar inspirasi saya. 



Terima Kasih Abah sebb dengan kegarangan abah saya jadi manusia berguna, Terima Kasih sebab abah berkerja kuat demi keluarga, untuk biayai dan memberi keselesaan saya dan keluarga.


2 April 2015

Terima Kasih pada cinta hati saya, suami tercinta kerna terima baik buruk saya, merajuk saya, marah saya dan selalu disisi saya bila saya perlukn.  Terima kasih ucapan ulang tahun kelahiran pagi tadi. masih mamai saya tika itu sempat mencebek mulut je haha.


Terima kasih pada Arjuna nyawa saya, terima kasih menceriakan hari- hari mommy, kkg mommy termarah terpukul tu mommy masih mencari kekuatan untuk atasi kemarahan, Insyaallah mommy cuba sedaya upaya untuk lebih berlembut lagi.

Terima Kasih kawan-kawan bgi ucpan melalui wasap, weechat, private msg. saya berharap kita kekal bersahabat sampai bila-bila, Insyaallah.


Pagi ini,  30years alrady.

2 April 2015 Bersamaan 12 JamadilAkhir 1436.


Nota Kaki : ehh google sambut bufday jgk eh :p


No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu