Thursday 26 February 2015

MC

Assalamualaikum..



Dalam sejarah aku dapat Mc begitu lama sampai seminggu, Selama ini cuti terpanjang 2bulan, 2kali hanyalah cuti bersalin.



Sakit itu penghapus dosa,aku merasai kesakitan itu , dan turut merasai bersamaku iaitu suamiku, Terima Kasih kerna ada bersama aku tika aku sakit, tika aku menangis, tika aku letih, lelah, tika aku mengalami tekanan perasaan, tika merajuk, tika perangai aku entah apa-apa yang datang waktu itu.



Seperti dirancang aku ingin pulang ke kampung  cuti hari raya cina pada 18febuari malamnya selepas waktu kerja, bersama pakcik, adik aku dan Arjuna, En dady dengan rela hati membenarkan aku utk pulang. Manakala dia harus bertugas pada hari yang sama.


Disebabkan aku telah di Admitted Putra Madical Centre Sg Buloh. Maka segala-gala rancangan berubah.


                                                         Room 5, Dr Wan Ratna.




                                                               Siapa ni?? haha.


Setelah aku discharge pada 17febuari dan telah diberikan Mc selama seminggu, secara tidak langsung belah malamnya aku terus pulang ke kampung, terik je baju bajan masuk dalam bagasi setelah En Dady bersetuju ingin bersama aku, melihat keadaan aku dalam separuh sedar mata masih lagi mamai, badan dalam keadaan lemah masa itu


Dikampung aku hanya rehat, buat kerja ringan saja, hihii, kata sakitkan kenalah byak rehat, Sambil berkumpul satu keluarga riuhan cucu-cucu, anak menantu. terasa sakit hilang begitu saja. 


Ok Hari ini aku datang office dengan keadaan sihat, segar, mata cerah, Semoga aku kekal begini selamanya Insyaallah.


Pagi tadi siapkan Arjuna seperti biasa, aku awl dari biasa ceeyy!!!!,, Semangat lain  bila naik kerja setelah bercuti lama ni..hahahaa, Hari ni Arjuna relaks tiada perangai pelik, dan memudahkan kerja aku.


Aku sempat naik tingkat satu intai Arjuna sedang berdoa, menyanyi,menari pada perhimpunan pagi alang-alang membayar yuran Aryan. Snap punya snap 2 3 keping gambar, rekod video sudahnya batri cikPink aku kehabisan, dah cas tpi kenapa yehh still takde semua tu,hilang?? pelik pelik...Tak pe esk aku nak rakam lg buat kenangan kann.



Esk kena lagi awal dari hari ni.. Jumpa lagi.


Nota tangan : tiada arah dan tujuan, Bloging untuk satu kenangan, Kenangan bersama orang disekeliling aku sebagai satu memori.


Bye, Bye!!










No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu