Thursday 22 January 2015

Toilet

Assamualaikum dan selamat pagi, hari ni aku mood kelaut sikit bila tengok rumah hampir pecah dek kerna hero nan dua tu tak habis sepahkan rumah, sebelum keluar rumah tadi sempat jugak aku mengemas rumah serba sikit agak terang mata aku bila rumah baru nampak lantai hahahahaha.
Malam tadi sebaik selesai solat magrib, tetiba terdengar tangisan manja hero bongsu aku tu, aryan melulu bersama daddy masuk tandas. oh! rupanya aryan dah pandai ke tandas tampa memakai drypers.sememangnya dari semalam aku hantar ke tadika memang ber seluar dalam sebab salah satunya aku dan daddy saja tidak belikan drypers hendakkn dia free drypers full.
                          

             wajib ada seko dua mainan ditangan,ke mana-mana mesti ada. 

                                                                                                                           gemar meratah nutela


                                         

 Sebelum aku sampai ke tadika tadi dalam kereta aku asyik ingatakn dia 'kalo nak kecing cakap macam mana dengan teacher'? - 'teacher nak ucing', 'kalo nak berak cakap apa?-'teacher nak eyak'- ok lulus bisik hati aku hihihii, Bagi aku agak lambat seumur 4tahun 2bulan  free berdrypers , tapi apa hendak buat abang ryan sama saja dalam 3thn 9bulan baru betol-betol free drypers kiranya malam pon sudah free drypers, tak apa adik practice makes perfect kan.

No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu