Wednesday 21 January 2015

Cinta, Kasih ,Sayang

Assalamualaikum selamat pagi,
Hari ni macam biasa siapkan hero syukur anak-anak senang dikejut dari katil walaupun bikin mak stress kadang-kadang tu hehehe,
Bila bangun terus capai hanfon yang sedang dicas, bukak wasap group terkesima, terpegun dan tersentap dengan salah satu kata-kata ni




Kadang-Kadang hidup ini penuh dengan drama, 
yelah kita hanya manusia biasa bukan sempurna apa pun yang kita buat apa yang kita fikir tak sama apa yang Allah rancang untuk kita, Allah sebaik perancang, kita hanya manusia boleh merancang yang tidak setanding perancang Allah, Insyaallah aku masih perlajar masih lagi belajar untuk jadi lebih baik,


Aku juga rasa sangat bersyukur kerana Allah telah bagi aku merasai kasih sayang bersama orang- orang yang penting dalam hidup aku



keluarga aku, nyawa aku

  

Terima Kasih Allah, Syukur 

No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu