Tuesday 30 August 2016

Secara Percuma.

Assalamualaikum, Pagi semua.

Sabtu yang lepas. Selepas hadiri makan percuma a.k.a kenduri kawen officeMate suami aku, NSK kami tuju. Shopping barang dapur dan tak sah jika tidak dibelanjakan RM....RM untuk arjuna bermain diIndoorPlayground.







berbaju kurung. 

Ahad. Jam 10pagi kami bersiapsiap ke Qliq hotel, Damansara untuk collet boucer  pakage percutian secara percuma untuk kali yang ke tiga. Rezeki anakanak.


Keterujaan kali ke 3 hehehee...

Kami berpeluang melawat kawasan hotel masuk bilik ke bilik sehingga bilik VVIP bersama staff.

QforQLIQ.


Yang menaiknya reka bentuk hotel ini unik serta menampilkan konsep retro minimalis dengan bertema pilihan warna korporat iaitu kelabu, unggu, dan merah tua. Terdapat 24tingkat.
 hotel ini juga meyediakan satu aras khas untuk wanita sahaja yang dipanggil LadiesOnly ditingkat 20.

Berasa sungguh korporat bila berada dalam hotel ini.
Staff amat baik sekali, Frendly!

Kali ini EnShomi mengambil keputusan untuk menjadi ahli Club percutian, dimana kami berpeluang bercuti kemana-mana sahaja tampa mengenakan sebarang bayaran untuk hotel dengan hanya memakai kad ahli tersebut hehehee...and paling best boleh menggunakan facilities hotel secara percuma. Mau tiaptiap minggu kami melepak, men bosi angkat berat tu dan terjun kolam renang air masin. Sesuai untuk membuat Aktiviti keluarga.




Kolam renang air masin. View Santik Bangat deh!



#Throwback.
Boucer pertama kalinya kami merasai percutian singkat secara percuma diGold Coast, Sepang bulan fabruary tahun ini cukupcukup lepas pantang hari ke44 bersalinkan Aryash.





Aku yang hadapai masalah kegemukan selepas bersalin Ayash.
#jagankecamaku. hahhaa



Dan boucer percutian kami collet ketiga ini tidak boleh membuat sebarang pilihan, Hotel Melaka ditetapkan oleh pihak hotel Qliq. Terima Kasih HotelQliq.

Percutian kali kedua yang kami collet boucer barubaru ini lokasinya telah dipilih oleh Shomi aku. Penghujuang bulan September ini. Insyaallah. 



Menjalani harihari yang bahagia, harihari yang gembira,harihari yang indah setiap hari. Terima Kasih Allah.

Wassalam.




No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu