Thursday, 4 June 2015

Morning Sickness menjadi jadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


Sejak mengandung ni aku mengalami alahan yang agak teruk, yang abang abangnya tidak la mcm ni tika dulu. Mungkin juga sebab faktor usia dan mungkin jugak faktor jarak antara Aryan dan
 'adik baby' ni jauh 5tahun bezanya.

Berharap agar diberikan kekuatan, semangat, dan hati yang tenang. Terima Kasih mybeloved hubby sangat sangat memahami.

Buku merah  dah buat kt KPJ, tapi bukan warna merah haha.

'Adik Baby'

Nak certita morning sickness panjang berjela pun rasa nk weekk wekkk kembang tekak ni..huhuu semalam balik kerja hujan lebat merempit dengan boipren lencun basah.

Dua beradik berbaju hujan, Suka tengok gambar ni.


Jumpa lagi lain entry Assalamualaikum.

4 comments:


  1. semoga terus bersabar...
    besar ganjarran tu..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Tutup Lagu