Monday 25 May 2015

Sahabat Alam Maya.


Asslamaualaikum..


Aku bukanlah seorang yang memilih kawan, akan tetapi aku susah hendak berkomunikasi dihadapan kawan-kawan, nak nak yang bru aku kenal. Maklum la mulut mak ni celupar kang cakap lepass tak sempat nak 'U-turn' kang ada terasa hati pule, nguahahahaha. Tapi yang memahami aku yang berkawan lama dengan aku faham akan lips aku ni hahaa.


Setiap keikhlasan semua benda yang kita buat Insyaallah Allah membalas dengan sesuatu yang Ikhlas untuk kita contohnya jika kita berkawan kerna Allah, kita akan diberikan seribu satu kebaikan dalam sesebuah persahabatan. Itu pada pandangan aku la. 


Jumaat minggu lepas, aku telah mengajak 'sidia' temankn dan bawak aku ke Eclipsstore BoutiQueCafe bertempat  Dolomite Batu Caves, alang-alang aku ada oder bebola Maharani By Hi-0 dan aku oder popia ikan bilis rangup dari 'sidia'. Korang jangan tak tahu 'sidia' yang kenit ni business girl yang berjaya.Dan apa yang best botiquecafe ni nak promote sikit hahaa, segala makanan, baju, shawal, dan eksesori terdapat di Online ada dijual disini. Konsep ditengahkan bertema santai macam dirumah sendiri sambil menikmati hidangan dan  sambil shopping!!.. Memang best nk habak mai. Santap pulak bersama 'si dia' yang comel cute mute tu, lagilah mak makan tidak ingat hendak masuk office.



Kami punyai persamaan, mommy beranak- 2 putri Arfa( aku suka nama ni) dan husna, aku dua putra Aqil dan Aryan. Kami suka makan, suka shopping dan suka utarakan pendapat. Ecilpsstore ButiQueCafe menjadi saksi pertemuan pertama kami. Ha 'sidia' ini jugaklah memperkenalkan ButiQueCafe ini pada aku hahaa. Terima kasih awak :) #sayasudahterjebak#



Ini, 'sidia' yang aku maksudkan tadi tu.


Suhaili Mohd Isa, Sue. Terima kasih kerna sudi hendak kawan dengan kita, tiada harta benda yang saya dapat berikan hanya dengan sepotong ayat dibawah.

 'Terima kasih sbb awk hendak berkawan dengan saya'.


Sahabat alam maya ke Sahabat realiti,
Terima kasih Instagram memberikan saya peluang meng -Follow 'sidia',


Terima kasih Apps Waasap memberikan peluang untuk kami memanjangkan lg 
persabatan ini. Walau hanya berapa minit kami kenal tetapi seperti berapa tahun kami mengenali.


Terima kasih  Eclipsstore BoutiQueCafe menjadi saksi tempat pertemuan kami.


Terima Kasih Allah kerna pertemukan saya dengan 'sidia'.





Nota kaki: Kebuntuan idea hendak menghapdate blog, Harap lepasni idea datang bertimba-timba. Fuuh kanan Fuuhh kiri, Terima Kasih kerna sudi membaca.



2 comments:

Tutup Lagu