Tuesday 5 May 2015

Manfaat Cuti.

Assalamualaikum.


Jumaat, Sabtu relaks kt rmh. Makan tidur, kemas rmh, memasak, mendobi.

Ahad. Awal pagi kami dah bangun bersiap siap ke Melaka Bandaraya Bersejarah, salah satu negeri kegemaran aku.kenapa?? pada aku negeri penuh dengan sejarah, negeri yang bersih, negeri yang banyak tempat-tempat yang menarik(pantai, hotel-hotel mampu disewa). Tenang!


Sebenarnya aku dan Endaddy pasangan yang cintakan laut, dan gemar melayan arjuna mandi kolam renang. Disebabkan itu kami akan menyewa hotel yang menghadap laut dan ada kolam renang. Itu pasti!!.


Sudah perot diisi nasi segala mcm makan. Dalam pukol 1.15tengah hari kami sampai ke hotel yang aku booking di Agoda.com, Klebang Beach Resort dipilih. Chek in pukol 2.00 jadi kami mundar madir dikawasan hotel snap snap dan snap. 


Depan hotel, kawasan parking.

belakang hotel ada pantai, tapi sayang tak boleh mandi.

Pantai, Belakang hotel.

 nun dihujung sana, 
swimming pool. Dijeling, dilayang kaki sambil lalu oleh arjuna aku.

Famliy Deluxe.

Dari bilik kami, Swimming pool view.

Hotel hanya Rm188.00, termaksud sarapan pagi 3org. Kanak-kanak 4tahun ke atas Rm12.00 tpi ,Aryan bru 3thn6bulan free. Makan saja janji sdp!! mmg sedap btl haha.


Sebelah petang kami anak beranak terjun swimming pool. Aksi kuat lentang, aksi itik lemas haha, Happy layan arjuna. Aku kasi 9.5bintang dari 10 bintang untuk hotel ini, kebersihan ok, keselesaan pon ok, staff mesra pelanggan.Okla harga pon mampu disewa hihiii.


Sebelah malam, rancangan EnDaddy semua tergendala haha, hendak naik menara Taming Sari tidak kesampaian, apatah lgi mau makan ikan bakar kt Muara. Ramai bebenor manusia yelahkn cuti panjang ni masing-masing org bawak famliy beriadah, bercuti bersama kanss.


Pagi Isnin, selepas sarapan sampai full tank di hotel kami gerak balik Selangor untuk elak jem.




Oh ya! terima kasih pada sahabat sekolah saya Rara sbb kaci ole ole dari Cameron.


FM, bertambah koleksi saya.

Semoga murah rezeki awak, terima kasih :)


belanja satu keping gambar poyo :P.


Terima Kasih sudi membaca.


Nota kaki : Daku dah pandai book hotel kt Agoda, habis la lepas ni EnDaddy melayan kerenah bini kesayangan dia sorang ni hahaa.. 






No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu