Tuesday 3 February 2015

Hari gembira Arjuna


Boleh tak buang perasaan benci tu sikit?

kenapa jadi begini??

Aku sendiri pun masih belum jumpa jawapan.



Assalamualaikum, Salam sayang.


Sabtu, kali ke dua memandu jarak paling terjauh selama memegang lesen memandu. Rasanya tidak la jauh mana kalau yang dah mahir memandu tu, Bagi aku jauh. Selama ni aku hanyalah berpaut pada orang, punyai driver, manakala aku hanyalah penumpang setia ikut perintah driver sahaja.



 Aku memandu dengan bantuan papan tanda jalan raya, gps dan wase wuahahaha, Banyak tak? banyak tak?cuak jugak, seram sejuk, Alhamdulillah dengan selamat mendarat di Puncak Alam jemput adik aku sorang tu, Dan terus ke kampus uitm menjemput kawan adik aku.


Kereta aku pandu pecut ke Klang, Setia City Mall, pusing-pusing makan-makan, sempat sambar lipstik Mac yang dah lama aku teringin ,30series ni baru dapat merasa dengan hasil titik peluh sendiri tampa bantuan orang lain.Biar tidak seberapa pun, Suka! , Dan aku beli kan lego kecik untuk arjuna, Gembira tengak anak-anak senyum sampai ke telinga hehe.



Intai- intai diluar  perkarangan ada padang, Meriah! dengan kaum keluarga kawan-kawan bermain basikal, bermain buih pelbagai aktiviti, Ok kita sewa 2 bekas sabun. Let go play with them.








                                            cedok buih jangan tak cedok.




                                Abang Yern ni susah betoi nk tangkap gambar. 




  







Kalaulah tiap-tiap minggu macam ni kan seronok, bahagia tengok anak-anak. Insyaallah kalau aku ada ada rezeki nanti kita pergi lagi .Ingin mencuba memandu jarak paling jauh sekali, Balik kampung hihihii 8jam tu. Doakn aku berjaya.Okbai

No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu