Wednesday 14 February 2018

Adanya dia.

Assalamualaikum

Banyaknya sawang!! Hahahaa. Maklumlah dulu dirumah hanya berdua sekarang bertiga. Tidak banyak masa macam dulu sibuk hal-hal berkait rumah dan keluarga.

Kita flash back Kisah bos baby simanja sibayang-bayang ibu si smoothly sweetie ibu.

Muhammad Aqeeb Raaqin diberi nama.
Terpuji, pewaris yang berpendidikan tinggi moga makna namanya sama seperti tuannya InsyaAllah.

Tanggal 20 April 2017 iaitu selepas 18hari birthday aku lahir seorang bayi lelaki didalam bilik beku (OT) dengan tangisan amat nyaring. Allahu syukur sangat pada Allah semua berjalan dengan lancar bahkan semua doktor memuji peranakkan aku yang tidak terjejas pun walhal ini pembedahan kali kedua dan jarak pun dekat tidak sampai satu tahun.  Doktor 'awak ada makan Suppliment tak?" aku hanya jawab dengan yakin 'tak cuma saya kawal pemakanan sahaja, terutama ais.  Doktor angguk-angguk kan kepala urmm.. Bagus-bagus' saya fikir anak pertama rupanya ke empat" cehhh! Bangga jap okey.
Sehingga hari ini aku masih kawal pemakanan untuk kesihatan.
Tiga hari


10bulan.

Terkini 10 bulan.

Sesampainya aku diwad terperasan sejambak bunga dimeja. Aku biarkan saja ingat dokter yang hadiahkan, lalu nurse disebelah aku tengah godek-godek katil aku 'puan ni bunga dari siapa ni saya letak sebelah dulu ye' eh bukan dari sini ke?  Tolong bacakan nota tu' balas aku.
Owh.. cepat menoleh EnAi sedang membaca paper yang pura-pura tak tahu, Hahahaaaaa saje je tau.  Terima kasih syg, cilok apple sebiji dalam bakul bunga sambil nonton TV.
Dah Kelayuan 

Dua hari tiga malam check-in hospital Tropicana Medical Center Damansara dan kali kedua disini selesa layanan memang tip top 10/10. Dokter super peramah dan  penerangan yang mudah difahami.

Sesi berpantang pula semua berjalan dengan lancar. Mak aku datang dari kg nolong jagakan anak-anak dan masak untuk aku. Pantang ke23 hari badan aku dah beransur sihat mak aku mula beransur pulang ke kg. Maka bermula kehidupan aku seorang suri rumah ber anak empat.

My sons. 

Wee All.

Selamat bercuti buat semua, Terima kasih sudi membaca. 



No comments:

Post a Comment

Tutup Lagu